نامه خداوند:خدای پدر به فرزندانش


این مطالب را خداوند  خدای پدر برای ما گفته و اوست که می تواند زندگی ما را تغیر دهد . اگر اجازه دهید قادر است زندگی شما را دگرگون سازد. او شما را دوست دارد. و همانی است که سالها در جستجویش هستیم او همان پدر مهربانی است که  همه آرزویش را داشته و این  نامه محبت آمیز او برای شما است.
فرزند عزيز من
تو مرا نمي شناسی اما من همه چيز را راجع به تو ميدانم مزامير ۱۳۹: ۱
من حتی از نشستن و برخاستن تو آگاهم. مزامير ۱۳۹: ۲
من از همة راهها و روشهای تو با خبر هستم. مزامير ۱۳۹: ۳
حتي تمام موهای سر شما حساب شده است. متي ۱۰: ۲۹-۳۰
چون تو شبيه من آفريده شده اي. پيدايش ۱: ۲۷
زندگي، حركت و هستی تو از آن من است اعمال رسولان ۱۷: ۲۸
چرا كه تو از نسل من هستي. اعمال رسولان ۱۷: ۲۸ب
قبل از اينكه شكل بگيري من تو را مي شناختم ارميا ۱: ۴-۵
وقتي نقشة خلقت را مي كشيدم ترا انتخاب كردم افسسيان ۱: ۱۱-۱۲
تولد و وجود تو بر حسب تصادف نبوده است. مزامير ۱۳۹: ۱۵
تمامي ايام و روزهاي زندگيت در دفتر من نوشته شده است مزامير ۱۳۹: ۱۶
من زمان دقيق تولّدت و اينكه كجا زندگي مي كني را مشخص نمودم. اعمال رسولان ۱۷: ۲۶
تو در نهايت زيبايي آفريده شده اي. مزامير ۱۴:۱۳۹
من تو را هنگامی که در رحم مادرت بودی شكل دادم. مزامير ۱۳۹: ۱۳
و پس از تولد، تو را بزرگ كردم مزامير ۷۱: ۶
آناني كه مرا نمي شناسند مرا به اشتباه معرفي کرده اند. يوحنا ۸: ۴۱-۴۴
من خشمگين و غير قابل دسترس نيستم. برعكس بسيار با محبّت و قابل دسترس هستم. ۱يوحنا ۴: ۱۶
و آرزوي من اين است كه تو از محبّتم بر خوردار شوی. ۱يوحنا ۳:۱
چونكه تو فرزند من هستي و من پدر تو. ۱يوحنا ۳: ۱
چيزي را كه به تو هديه مي دهم بيشتر از آن چيزي است كه پدر زمينيت به تو مي دهد. متي ۷: ۱۱
چون من پدر كاملي هستم. متي ۵: ۴۸
تمام هداياي خوبي كه دريافت كردي از طرف من است. يعقوب ۱: ۱۷
چون كه من مهيّا كنندة احتياجات تو هستم و نيازهاي تو را رفع مي سازم. متي ۶: ۳۱-۳۳
نقشة من براي آينده ات هميشه با اميد همراه بوده است. ارميا ۲۹: ۱۱
چون من تو را با محبت ابدي دوست دارم. ارميا ۳۱: ۳
نقشه ها و افکار من براي تو مثل دانه هاي شن در ساحل بي نهايت است. مزامير ۱۳۹: ۱۷-۱۸
و من به همراه تو شادي خواهم كرد. صفيا ۳: ۱۷
خوبي هاي خود را از تو دريغ نخواهم داشت. ارميا ۳۲: ۴۰
چون كه تو گنجينة گرانبهاي من هستي. خروج ۱۹: ۵
من با تمام قلب و وجودم خواهان احسان نمودن به تو هستم. ارميا ۳۲: ۴۱
و مي خواهم به تو چيزهاي بزرگ و شگفت انگيزي نشان بدهم. ارميا ۳۳: ۳
اگر مرا با تمامي دل بجويي آنگاه مرا پيدا خواهي كرد. تثنيه ۴: ۲۹
در من خوش باش و من آرزوي دلت را به تو خواهم داد. مزامير ۳۷: ۴
چرا كه من به تو تمامي آن آرزوها را مي بخشم. فيليپيان ۲: ۱۳
من قادرهستم برايت كارهايي انجام دهم كه حتي فكرش را هم نمي تواني بكني. افسيسان ۳: ۲۰
چرا كه من بزرگترين تشويق كننده تو هستم. ۲تسالونيكيان ۲: ۱۶-۱۷
و من همانند پدري هستم كه تو را در سختيها تسلي مي دهم. ۲ قرنتيان ۱: ۳-۴
وقتي كه دلشكسته هستي من تو را تسلي مي دهم. مزامير ۳۴: ۱۸
مثل چوپاني كه گوسفندش را حمل مي كند من نيز ترا به قلبم نزديك مي سازم. اشعيا ۴۰: ۱۱
روزي خواهد رسيد كه تمامي اشكهايت را پاك خواهم نمود. مكاشفه ۲۱: ۳-۴
و من تمامي رنجهايت را كه بر روي زمين متحمل شدي برخواهم داشت. مكاشفه ۲۱: ۳-۴
من پدر تو هستم و تو را مثل فرزندم عيسي مسيح دوست دارم. يوحنا ۱۷: ۲۳
چرا كه محبت من نسبت به تو در عيسي مسيح آشكار شد. يوحنا ۱۷: ۲۶
عيسي مسيح جلوه اي از وجود من است. عبرانيان ۱: ۳
او به اين جهان آمد تا به تو نشان بدهد من با تو هستم نه بر ضد تو. روميان ۸: ۳۱
و به تو بگويد كه من گناهانت را به حساب نمي آورم. ۲قرنتيان ۵: ۱۸-۱۹
عيسي مسيح مرد تا من و تو با هم مصالحه کنيم. ۲قرنتيان ۵: ۱۸-۱۹
مرگ او نشان دهنده محبت عميق من نسبت به تو است. ۱يوحنا ۴: ۱۰
همه آن چيزي را كه دوست داشتم فدا كردم تا محبت تو را به دست بياورم. روميان ۸: ۳۱-۳۲
اگر تو عيسي مسيح را بپذيري، مرا پذيرفته اي. ۱يوحنا ۲: ۲۳
و هيچ چيز تو را هرگز از من جدا نخواهد كرد. روميان ۸: ۳۸-۳۹
به خانه باز گرد و من براي تو بزرگترين جشن آسماني را بر پا خواهم كرد. لوقا ۱۵: ۷
و هميشه پدر تو بوده و خواهم بود. افسسيان ۳: ۱۴-۱۵
سوالم از تو اين است: آيا مايلی فرزند من شوي؟ يوحنا ۱: ۱۲-۱۳
من منتظر تو هستم. لوقا ۱۵: ۱۱-۳۲

با احترام، پدرت
خداي قادر متعال

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر