کلام کتاب مقدس ....

تثنیه باب ۵ آیه ۳۲ تا ۳۳ 
۳۲ پس‌ بایستی‌ تمام‌ اوامر خداوند، خدایتان‌ را اطاعت‌ كنید و دستورات‌ او را بدقت‌ بجا آورید و آنچه‌ را كه‌ او می‌خواهد انجام‌ دهید. ۳۳ اگر چنین‌ كنید در سرزمینی‌ كه‌ به‌ تصرف‌ در می‌آورید زندگی‌ طولانی‌ و پربركتی‌ خواهید داشت‌. 
سموئیل اول باب ۱۵ آیه ۲۲ 
۲۲ سموئیل در جواب گفت: « آیا خداوند به قربانی ها خشنود است یا به اطاعت از کلامش؟ اطاعت بهتر از قربانی است. اگر او را اطاعت می کردی, خشنودتر می شد تا اینکه برایش گوسفندهای فربه قربانی کنی. 
متی باب ۵ آیه ۱۹ 
۱۹ پس اگر كسی ازكوچكترین حكم آن سرپیچی كند و به دیگران نیز تعلیم دهد كه چنین كنند، او در ملكوت آسمان از همه كوچكتر خواهد بود. اما هر كه احكام خدا را اطاعت نماید و دیگران را نیز تشویق به اطاعت كند، در ملكوت آسمان بزرگ خواهد بود. 
یوحنا باب ۱۴ آیه ۲۳ 
۲۳ عیسی جواب داد: “من خود را فقط به کسانی نشان می دهم که مرا دوست می دارند و هر چه می گویم اطاعت می کنند. پدرم خدا نیز ایشان را دوست دارد و ما نزد ایشان آمده ، با ایشان زندگی خواهیم کرد. 
یعقوب باب ۱ آیه ۲۲ تا ۲۵ 
۲۲ اما فراموش نکنید که این کلام را نه فقط باید شنید، بلکه باید به آن عمل کرد. پس خود را فریب ندهید، ۲۳ زیرا کسی که کلام را فقط می شنود ولی به آن عمل نمی کند، مانند شخصی است که صورت خود را در آینه نگاه می کند؛ ۲۴ اما به محض اینکه از مقابل آینه دور می شود، چهرة خود را فراموش می کند. ۲۵ اما کسی که به کلام خدا که قانون کامل آزادی بشر است ، توجه داشته باشد، نه تنها آن را همیشه بخاطرخواهد داشت ، بلکه به دستوراتش نیز عمل خواهد کرد، و خدا عمل او را برکت خواهد داد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر